Fanny

Jag kom upp till Fanny på em där vid fyra. Så åkte vi hem till henne. Sen käkade vi kvällsmat, som var skiiitgod! Sen bestämde vi oss för att se på bio. Vi kollade på den nya spiderman. Jag hade hört satt vissa inte tyckte den var så jättebra. Även om det var en ny variation av den första Spidermanen, så tyckte jag denna också var bra. 
Sen så jaa var kl ganska mycket såå vi åkte hem till Fanny igen, där så flummade vi lite och hade lite damp...
På onsdagen så åkte vi först till någon salong för Fanny skulle ha någon ansiktsbehandling. Sen åkte vi till hennes stall. Jag fick rida lilla Sune. Vi red ut en härlig tur. Så fin natur det finns där! Och Sune var jätte snäll och fin att rida. Sen så åkte vi bara snabbt om och hämtade lite saker och bytade om. Så åkte vi till Väla, vi käkade lunch sen gick vi runt lite där. Sen så åkte jag hem. Sen blev det direkt ut till stallet.
Och det var det jaa...
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0