Gymnasiet

Imorgon den 22 Augusti 9.30 så börjar jag skolan. Jag börjar första året på gymnasiet. 
Läskigt? neej
Nervöst? varken man säger det eller inte så är alla lite nervösa längst inne.
 
Imorgon börjar jag på Polhemskolan i Lund, där ska jag gå Naturvetenskap med Hippologi. 

Hippologin innebär att jag kommer gå på Flyinge när vi har häst, vilket vi kommer ha en dag i veckan. 
Att gå i flyinge kommer vara SUPER, dels för att det är typ 5min cykelavstånd från där jag bor + en massa grymma tränare som vi får träna för. 
 
Kan inte komma ihåg hur länge jag har sagt jag ska gå på flyinge, Har till 90% alltid sagt att jag skulle gå där i flera år, nu snackar vi mer än 5-6år tillbaka. Så känns ganska gryymt att man nu ska gå på det gymnasiet man har valt för flera år sedan. Så nu är det bara att tagga,tagga,tagga! Ska bli så sjuukt kul att få en massa nya kompisar som dessutom har samma intresse! Det enda tråkiga blir ju att man kommer få en massa läxor... jag har inget emot att gå i skolan på lektioner, men läxor! Det är inte lika kul :/ Så nu är det slut på allt slappande och slöandet i stallet. Nu blir det att få in en bra rutin ! 
 
Flyinge här kommer jag! 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0