Hippologi

Imorgon blir det den första riktiga dagen nere på flyinge. Jag kommer läsa hästlära eller vad man ska kalla det. Vi kommer iaf läsa om hur hästen är uppbyggd (skelettet och muskler osv..) och vi kommer läsa om foder och så osv.. Aa ni fattar.
Nu i fyra veckor så har jag em passet = jag och 5st till ska släppa ut lektions hästarna och mocka. Sen när vi har gjort det så ska vi antingen börja kl 7 och då ta in alla eller så har vi lunchen och då ger vi dem bara foder. Som ni då nog förstår så går hästarna ute på natten och står inne på dagen.

Nu måste jag sova om jag ska orka med, jag börja denna halva terminen med att rida, andra halvan så blir det körning! TAGGA TAGGA TAGGA !!

/Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0