Nothing

Idag har gjort nästan inget, gick och lade mig vid halv tre igår natt, men inte sov jag länge för det. Vaknade kl 9. Åkte ut till stallet strax efter elva. Fixade allt, myste lite med Slight. Lilla gulleplutt.
 
Sen när jag kom hem så var det ju huuur varmt som helst! Så jag och Linn åkte till Tvedöra och badade lite där. Dock var vattnet svinakallt! Väl hemma så körde vi syster till en kompis, det ända roliga i det var att jag fick övningsköra! :D dock så körde en polis bakom mig jättelängs :s men deet gick ju bra änsån. 
Sen efter jag ätit kvällsmat så cyklade jag ut till Slighten igen, denna gången tänkte jag frissera honom lite. Klippte hans man lite, vet inte om jag ska ta lite till så att den blir liite kortare eller om jag vill ha den så som den är nu. Vi får väl se imorgon. Och nu sitter man här vid datan. 
 
Kan vi få godis :3
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0