Slight 13-14 Augusti

Igår så blev det dressyr träning för Anna. Han var sååå himla fin! Vi skulle träna program = sitta ner i traven! Vilket jag suger på ! Så jag trodde att det skulle gå helt åt skogen med att sitta ner + att ha Slight avslappnad och fin. Men jag hade helt fel! Han bar upp sig riktigt bra och var huuur fin som helst! Sen i slutet så red vi programet vilket gick mycket bra, måste dock träna på halter. Slight fick även ha sitt nya träns. Jag tyckte jag gjorde rätt val och valde pullartränset :) 
 
jaa... han är ju inte direkt någon fotomodell som vanligt och ljuset var inte det bästa men men, ni ser ju vad det är.
Snygg blev han iaf, finaste Slighten♥
 

Idag så red jag ut först, travde och galopperade längst ån. Han var jäklar i det supaar fin idag med! Asså shiiet han lyssnar, kan öka, kan minska utan några problem ! I traven kan han trava supermega långsamt! 
Sen efter en ca 30 min längs ån så red jag till gräset och hade en bom och tränade byten, dem sitter super över bom om man inte kommer helt knasigt på den, så ska göra detta några gånger till så att det sitter till 100% sen blir det att göra byten uten bom, DAAM DAAM DAAAAMmmmm! Han gör ju något utan nu, ibland när man rider ut, ibland sätter han vissa på banan utan bom, men mest i det ena varvet. Men det är kul när man har något att träna på :)
 
Imorgon får ha vila, sen blir det hoppträning för Tobbe på Torsdag! :D
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0