sorry!!!

Hej, ledsen att jag inte har lagt upp ngt på sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär länge. Men nu lägger jag upp lite:D
Resultat Varberg:
Fredag:
Zirco:
LB:
0 fel och vinst:D
Go Cart:
LB:
0 fel och en tredje plats:D
Lördag:
Zirco:
LA:
Gick åt skogen, han bara sprang hela tiden och bara tramsade, så det blev TOLV FEEL!! Inte ok!
Go Cart:
LA:
Det gick sådär jag blev lite stressad från Zircos runda såå, jag blev uteslute, blää på mig:/
Söndag:
Zirco:
LA:
Det gick väl sådär... Det gick rent ut sagt åt hel****. Jag var arg för att det hade hänt lite saker och så, som gjorde mig lite ofukoserad och jag är en sån känslig person och jag kan inte hjälpa det, men det är bara att kämpa vidare heja mig;D Det blev att jag utg:/
Go Cart:
Vi kom inte till final så vi fick hoppa Consoulotion.
LC+5:
Han var jättefin och otuligt nog tappade han en sko på banan, så han blev i obalans, så det blev ett ner, emn nöjd ändå:D
Ändå nöjd med helgen fast det inte blev som jag tänkt:)
 
Igår red jag Chaplin och det gick jättebra, pigg som satan, men det är bara kul. Så vi red ut lite och hade lite skoj bara:D
Idag red jag Go Cart och Bello. Båda två var jättefina och dom gjorde bara vad dom skulle, bus ponnys:D
Imorgon blir det Hajen, Zirco, Bello och Chaplin som jag ska rida:D
See ya:D
/Emilia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0