Börjar det gå lite över styr?

"Hästar finns inte, det är bara en myt."
 
Detta hörde jag nyss på TV:n! Börjar de bli en stor grej av det hela? En sida från ingenstanns börjar sprida sig väldigt mycket? 
Jag har inte brytt mig om sidan tidigare bara skrattat, inte tagit det seriöst, tyckt de har haft ganska så roliga bilder, skämt om det hela, bara tyckt att det är en sida som vill göra hästtjejer irriterade. Men trodde aldrig att det skulle gå så långt att det skulle sägas i TV, aldrig så långt att landsbygdsminister Eskil Erlandsson behöver gå ut i Nyheterna för att säga att hästar finns. Och nu idag, som jag förstod det, så kanske det kommer att nämnas mer ikväll 22.00 på svt1
Vad ska bli av med det hela? 
Skitsamma om de tycker det är en frukt eller inte, vad jag vet så har jag i alla mina år ridit på något med fyra ben, en kropp, en hals, en svans, haft man och haft päls. Dessa djur/frukter har varit väldigt vänliga mot mig, de har busat ute det vi kallar hagar, vi har kunnat sammarbeta och fått hästen/frukten att göra saker åt oss. Skulle det på något sett (vet dock inte hur) visa sig att det är en frukt så vet vi ju fortfarande att de finns, antingen som ett djur eller en frukt. Men de kommer ju fortfarande att se ut på samma sätt, vara på samma sätt som det alltid varit. Vad trodde ni? Att det "poff" skulle förvandlas till frukter, om det skulle vetenskapligt bevisa att det plötsligt var frukter och inte djur. Eller att de "poff" skulle försvinna och inte finnas mer. Det är ju inte så! De kommer ju att finnas kvar precis så som de är!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Håller med! Nu har det gått för långt. JAG VET ATT HÄSTAR FINNS, de som skapade sidan kanske inte vet det men JAG VET BÄTTRE ÄN DEM och då har de ingen rätt att säga att jag har fel!

2012-12-05 @ 14:14:23
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0