Jobba

Vill börja jobba nu och tjäna pengar! Kan göra en lång lista på en massa saker jag skulle köpa! Hoppas verkligen jag kan börja jobba nu efter nyår, hade varit kanon, spara lite och sen köpa något fint! ;)
Här är några grejer som inte skulle sitta fel:
 
- Softup sigbyglar, vet dock inte vilken färg tanke på att Slight har brun sadel men svart träns och jag svart utrustning, men skulle nog ha blivit någo av dessa i så fall:
 
             Brun - beiga                                beiga - bruna                             svart - bruna eller brun - svart
 
- Animo kavaj, de verkar så sjuuuukt sköna + de sitter snyggt och ÄR snygga!
 
Hade valt antingen svart eller brun
 
- Swarovski skärp, dö snygt att ha det när man tävlar!
Hade velat ha ett med guldiga stenar och ett med silvriga (så att man kan byta och matcha lite extra till resten av utrustningen) ;)
 

Självklart finns det en MASSA mer som jag skulle vilja ha, med dessa tre (speciellt sigbyglarna) är saker jag lätt ska spara till och köpa en vacke dag. Sigbyglarna är prio ett! ;)
 
/Mathilda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0