Mitt och Slights tävlings år 2012

Mitt tävlings år 2012 har varit riktigt bra med Slight. Han har gått från klarhet till klarhet. 

 From this

  
 
To this

 

På specialidrotten som jag går på, där skrev vi mål till december i höstas när vi började skolan. Mitt mål då med Slight var att tävla lokal LB och målet i februari var att ha börjat tävla lite regional LB. Men vi ligger ju en bra bit före allt det. Nu till december har vi startat två lokala LB med 0 och 4 fel, tre regionala LB med 0fel en regional LB+ med 0fel. Så allt har gått så mycket bättre än vad jag trodde då. 

 

 När vi skrev målen så var han orutinerad och var liite tveksam. Nu kör han runt banorna som inget. Nu har han 5 raka nollar i rad! De 5 senaste tävlingarna är nollor. That´s what I call an amazing pownie, alla LB förutom en som är en LC.

 Nu ska vi tagga till tävlingarna 2013! Större hinder, mer allvar, mer att sträva efter! Vi har ett 6 års championat att kvala till. 

 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0