Då så....

Hej, nu har jag inte bloggat på ett par dagar, sorry men inte hunnit så nu har ni och läsa;)
Onsdag:
I onsdags så åkte jag och Mathilda till Falsterbo horse show. Vi gick och kollade och jag hittade ett par nya ridskor:D Äntligen....!!!! Mathilda och jag gick med i massor av tävlingar och jag berättar vad som hände sen;) Då var det inte så mycket mer att berätta om denna dagen:/ Men kommer ju mera:)
Torsdagen:
I förgår så tränade jag Go Cart, och det gick jättebra:) Han var mjuk och lätt att ta tillbaka:D Så är jättenöjd med honom och nu är det snart Varberg också;) Det var denna dagen hann inte göra så mycket den dagen:) Började med att rida Zirco och Mathilda Hajen, tror jag.... HahaXD Kommer inte ens ihåg vem jag red..XD Jaja, det var nog så:) det var denna dagen;)
Fredagen:
Igår så red jag Go cart i ett intensivt dressyrpass och sen åkte vi till Äventyrsbadet i Eslöv. Det var jättekul förutom att jag skar mig i tån...AjjjX( Sen efter det åkte jag och red Bello på hans nya bett och han gick mega fint. Fina ponny;) Det var den dagen:D
Idag:
Idag har jag varit på Falsterbo igen, den här gången med Sara och hennes kompis Sandy;) Mathilda var med också såklart;) Sen var det någon som ringde till henne. Hon hörde inte telefonen förs det var för sent. Sen ringde vi upp numert igen, då svarade någon från montern i ATG!!! Dom sa att Mathilda hade vunnit två biljetter till Stockholm horse show. Yeah:D Då sa hon till mig: Du åker väl med? Jag: Ofc jag gör!!!:D
Så då åker vi till Stockholm i november:) Ska bli kul;)
Jag köpte ett oranget SCHOCKEMÖHLE  schabrak, jättesnyggt faktiskt:)
Ses
/Emilia

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: vet inte vilken storlek du behöver, lyckas i princip bara hitta i stora storlekar.. Men här är några sidor :)
Den tredje sidan är inte helt vanligt tredelat, utan med "rotary-länkar", men funkar på samma sätt.

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/8/productdet.asp?gid=23&subgid=45&wwwalias=ahhnu&pid=47222

http://www.tophorse.se/brkimblewickbett-p-519.html

http://grand-prix.se/rotary-jaktbett-delat-p-2335.html

Svar: Taack så jättemycket Sara!! :D
Mathilda och Emilia Mattsson och Nemrin

2012-07-14 @ 21:42:58
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0