Dagen:)

Hej, idag ska jag rida alla hästar och det ska bli kul:) Mathilda rider Hajen och Slight, Mathilda rider Hajen för att hon ska tävla han i helgen;)
Då så till ridningen:)
Zirco:
Idag tänkte jag att Zirco först ska gå lite på banan och sen köra lite intervallträning på gräsbanan(gräsbanan är väldigt stor) Jag ska försöka att få Zirco avslappnad och att han lyssnar på skänklen och mina hjälper:) Det är väl det jag ska göra med honom idag;) Hoppas det går bra:D
Go Cart:
Han ska också gå intervall och börja på banan lite dressyr;) Han ska lyssna på skänklen och mina hjälper;D Det ska gå och jag måste bestämma mig vad jag ska göra annars går det åt skogen.  Det ska gå, hoppas jag;)
Bello:
Han ska ridas ut idag och galoppera framåt och han ska få vara lite fri idag;) Men ändå jobba:) Han ska vara fin och så innan jag avslutar passet;)
Chaplin:
Chaplin får vi se om jag hinner idag, annars ska han styrketränas och så. Men jag ska försöka hinna med:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0