FALSTERBO!

Vad jag ska köpa/kolla på i falsterbo detta året! 
Imorgon ska jag dit med EMILIAAA! och hennes mamma, tagga så sjukt nice! Dock måste jag börja jobba redan halv sju så att jag kan gå vid 11, sen drar vi direkt till falsterbo!! Handlar nog inte allt imorgon utan tittar och köpar vissa saker, ska ju dit på lördag också ;)
 
Listaaa:
- Boxgardin, vet ej om det finns eller hur den ska se ut eller något! ;)
- Guldiga boots
- Sporrar, små och runda till Hajjen
- Ev en tröja då med trycket
 
Shiiet tyckte det var mer innan! :( 
 
Men man hittar ju alltid något man vill ha! Vi får väl se vad jag har spanat in imorgon till på lördag ;)
 
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0