Godmorgon

Idag så jobbar jag 10.00-15.00. Väl hemma så blir det byta om till ridkläder sen åka till djurgården och kolla på stövlar, vita ridbyxor och lite sånt. Sen blir det ut och rida Hajjen. Tänkte inte på det igår men tänkte först checka av honom idag i hoppningen men så sa jag och Emilia att det var kanske bättre igår, så jaa. Hoppade honom lite igår. Hoppade 80-90cm eftersom det är det som gäller uppe i Varberg, så ville checka på den höjden så allt stämde. Vilket jag tyckte kändes helt okej. Han drog ibland men då sa jag till honom och efter någon enstaka gång så lyssnade han riktigt bra. Finaste Hajjen! Idag så får han ridas ut en härlig tur och få sträcka på sig! Härligt härligt! ♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0