Icke bra...

Var och kollade på ett par stövlar då det är lite brådskande med det nu eftersom vi åker på torsdag! 
Kollade på ett par Mountain Horse Supreme High Rider. Testade dem, dock var dem lite stora i foten men dem satt så jäkla skönt runt benet! Verkligen på benet och inte 20cm luft emellan! Sen var det ju två jack i dem som syndes mycket och på ett ställe hade det hänt något med sömmen, så nää. Dem tar vi inte! Då köper jag hellre ett par nya för mer än det dubbla priset! Detta var nog en av dem mest onödiga bilturerna jag har gjort på länge! Det stod lixom att dem inte var använda så jätte mycket, men hälen var också ganska så mycket sliten. Sen så sa hon till mig på mejlen att dem var 3-4 månader gamla, men sen när vi var där så var dem ett halv år. Men jaa, finns inte så mycket att göra. Imorgon så ska jag åka till djurgården och kolla på vita ridbyxor, behöver ju ett par till, mina andra är bra men mina gamla är inte helt ok. Sen så blir det väl att kolla på stövlar där med. Vill ha ett par Mountain horse stövlar, så sjukt sköna som dem var! :D Hittar jag inga stövlar så får vi väl se om vi kan lösa det på någon vänster.
 
Ingen där ute som har ett par Mountain Horse Suprem High Rider i st 38,37? Hör gärna av er då!!! 
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0