Rid tur idag!

Idag så red jag ut på Slight med Emilia - Hajjen och Emelie (min storasyster) - Go Cart.
Vi började med att rida lite runt där i sandtaget, Pigga och glada ponnys hade vi! :D
 
 
Dock redan efter ett litet tag så blev Hajjens sko lös så Emilia fick rida hem. Så jag och Emelie red en sväng till. Då red vi ån/åker rundan. Slight var pigg och glaa! Kan säga er att gasen funkade till 110% och bromsen typ 50% ;) Min lilla gulleplutt ponny ♥
 
Just nu så får Slight stå ute i en utebox. Vilket jag tror han trivs väldigt bra med! Men det blir bara under några dagar medans dem fixar med hans box. Den målars och lite så. De kör igenom alla boxar varje år, vilket är super så hålls dem frächa och fina :D
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0