Shoppat klaart!

Nu är Falsterbo över för mig detta året :( Hade lätt kunnat gå där en dag till om inte fler! 
Men är super nöjd över mina köp! Idag blev det lite mer impulsköp eller jaa mer ett impulsköp.
 
Idag fick jag med mig hem:
 
- ett grått schockemhöle schabrak. SÅ jääävla snyggt det kommer bli på Slight! 
- Guldiga boots till Hajjen, han får inviga dem i Varberg! 
- Ett Hackamore.
- Ett nytt mobilskal, som man fick göra gratis hos telenor.
 
 
  
 
  
 
Jaa blev inte mycket mer idag. Eller jo en sak till!! JAG VANN ATG TÄVLINGEN!! 
Någon hade ringt mig men så hade jag missat det. Eftersom det var ett vanligt mobilnummer så bestämde jag mig för att ringa upp, brukar inte ringa upp till någon jag inte vet vem det är, men av någon anledning så ringde jag. 
Så dem bara jaa jag skulle bara ringa och säga att du har vunnit ATG tävlingen. 
Shiiet vad jag gapade och började lee i hela ansiktet! Sara, Sandy och Emilia fattade typ inget! Så började jag typ vifta med hande av lycka ! OCh dem andra bara lixom whaat!? Så la vi på och jag skulle gå och bestämma vad jag ville ha. Emilia och dem bara vad?? JAG HAR VUNNIT ATG TÄVLINGEN!!! Folk som såg mig när jag pratade i telefonen och sen en bra stund där efter måste ha trott att jag var efterbliven xD
Men iaf, så gick vi bort till deras monter och det var just den tävlingen jag och Emilia hade snackat om på onsdagen att den ville vi vinna och vad vi skulle välja osv.. Så var det just den tävlingen!! 
Man fick välja mellan
 
- Rida på en av riksbanorna, Flyinge, Strömsholm och en annan jag inte kommer ihåg. 
Men vi sa det att på Flyinge kan jag ju rida när jag vill, bor ju där. Strömsholm ligger ju ända uppe i Stockholm och den tredje visste vi inte var den låg men tydligen långt.
Elit loppet. 
Är ju inte intresserad av trav, så den ströks ju direkt.
Två biljetter till Globen! = Stockholm Horse Show
Redan från början hade vi bestämt att den skulle vi välja om någon av oss skulle vinna. Så det var ganska så lätt val. SÅÅÅ!! I november så ska jag och Emilia i Stockholm HS!!! 
 

Det var inget dåligt pris det ! 
 
 
/Mathildaaa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0