Slight 5 Juli

Red honom nere på gräset, så tog fram lite bomserier. Den ena var av 5 bommar på rakt spår, där var alla upphöjda på varannan sida. Sen hade jag en med 4 bommar på en volt, där var alla upphöjda på ena sidan. 
Värmde upp utan några bommar, gjorde många övergångar mellan trav och skritt då han var väääldigt pigg! Gjorde även mycket minska, öka volter jaa det vanliga. Gjorde det även i galopp. Han var lite stel i början men sen släppte det och han blev super fiin! Min lilla hjärte gull! ♥ Sådan härlig känsla det är att bara rida runt och använda små hjälper! love love love!! Sen körde vi på med bommarna. Han tyckte det var lite jobbigt! Men han lyfte på bra! Dock körde han upp huvudet över bommarna men det är bara till att träna vidare så att han blir starkare! 
Sen i slutet så körde jag ett byte över en bom i varje varv! Och båda satte vi direkt, så gjorde det bara en gång. Bra slut efter ett pass tycker jag.  :D 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0