Slight och Hajjen

Idag så fick Hajjen och Slight gå ut en sväng. Elin följde med på Duett och Emelie fick rida Hajjen. Då Hajjen bara skulle joggas så hoppade Emelie inga terräng hinder, men jag och Elin gjorde. Hahaha mina planer spricker alltid ;) Slight hade jag först tänkt annat med nu fick det bli så här istället ;) Men Slight tycktde det bara var super skoj att hoppa teränghinder! Gud vad han taggade och tog i! Finnaste ponnyn EVER! ♥ Han tittade inget och kunde styra mot ett hinder han inte sett innan och han bara flög över det! Plutte ponny så duktig så! :D
 
Imorgon får vi se vad som händer med Slighten, förmodligen blir det vila då det först blir tävling med Emilia i Dagstorp och sen ska jag servera på Cissis 50års kalas :)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0