Solsken - mörkamoln...

Min data vill fortfarande inte fungera, så sitter vid pappas data nu. Inte kul! den är seg & gammal...
Får ha denna tills min är fixad :/ men det ska nog gå.
 
Men en del bra saker har det ändån varit idag!! Slight har äntligen flyttat ner! :D så det blir hårdträning för hans del fram till Varberg, då får han en längre paus för att smälta in allt. Ska berätta mer om Varberg imorrn ;)
 
Hajjen ska även få ett schema så att han kommer i toptop form till Varberg! 
Schemat börjar efter helgen som kommer nu.
 
Idag så var jag - Hajjen, Emilia - Zirco och Elin - Duett på en lång upptäcksfär! Riktigt skoj var det!! :D 
 
Hade tagit en massa bilder men eftersom pappas data är från stenåldern så enligt den så finns det inga bilder...
Så trött på detta nu!!! Hade mer att visa er! Men jaa.. får kanske bli imorgon om något vill fungera! 
 
På tal om imorgon... börjar jobba! Ska jobba på ett dagis i Harlösa. Funkar väl bra det, bara jag slipper dem yngsta barnen, klarar inte av snoriga ungar som inte torkar sig, eller kladdiga fingrar överallt! öhh blää! inte bra att vara äckelmagad ;)
 
Men nu ska jag se det sista av fotbollen! Hejade på Italen men det ser väldigt mörkt ut :/
 
Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0