Sorry....

Hej, jag har inte bloggat på länge, för att jag har haft fullt upp:/ Men nu ska ni få veta vad jag har gjort;)
Alla hästarna har varit jättefina under hela helgen;) Dom har bara gjort vad dom ha skullat och så:) Så nu väntar lite dressyr idag och imorgon är det hoppträning inför derbyt och sen är det bara att ut och jogga dom och såhär så att dom är mjuka i musklerna tills derbyt;) Jag snackar om Go Cart och Zirco nu! Hajen skulle fått vara med, men jag får inte hoppa minirundan om han har hoppat LA år 2012 och 2011:( Men jaja... Det kommer fler tävlingar och det är ju tur;)
Så idag blir det ut och rida med Mathilda när hon kommer hem från hennes sommarjobb:)
/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0