Inget hänt..

idag... åkte upp till Slight och pysslade om honom. Sen åt jag pizza med Linn, sen mer sims.. 
Blev inte att vi bytade på den idag heller då Emilia och dem skulle iväg idag. 
Men Cissi och Jessika skulle snacka, så det kanske blir imorgon beror på vad dem kommer fram till. Vet att Cissi heslt vill imorgon och inte på fredag då hon vill vara hemma. (Cissi ska till Danmark fredag-söndag) Men verkade som Jessika hade planer på att flytta honom på torsdag/fredag.. Aja vi får väl la se vad som händer.
Jag vill skulle helst vilja få ner han nu så fort som möjligt eftersom hans grejer är där. Men jaa finns inte så mycket att göra än och vänta och se vad som händer. Men nu ska jag kolla på film ;)
Godnatt alla !
 
 
Min gulleplutt i vintras!♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0