My life:D

Hej, mitt liv går upp och ner och ibland är det helt perfekt;) När jag var liten så älskade jag hästar över allt annat! Men jag fick börja på ridskola. (Som dom flesta) Jag var inte perfekt och alla tyckte inte om mig, men så länge jag hade hästar i närheten så brydde jag mig inte. Dom fick snacka hur mycket skit dom ville om mig! Dom kommer ingen vart av att snacka skit. Jag kämpade alltid och jag försöker göra mitt bästa fortfarande. Men ibland funkar det inte:/ Men man kan inte tjura ihop och börja deppa. Utan bara på det igen. jag vet hur svårt det kan vara, men ge er inte för fan! Gör det ert hjärta brinner för och kämpa! Låt ingen förstöra ert liv!!!!:)
Nu har jag fem (Mathilda har en av mina unghästar så vi säger att den är hennes) underbara ponnysar som jag älskar:D
Go Cart, Little Highnees, DJ Zirco, Chaplin och Svansjöns Bel air<3<3<3<3<3<3<3
Älskar er forever<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0