Rubrik saknas:P

Hej, glömde lägga upp på bloggen igår:( Och jag glömde fota Bello:/ Men det kommer bilder sen ska ni tro:D Iallafall så var jag och red han igår och det gick superduperbra:D Var så himla nöjd med honom, provade ett annat bett på honom också. Typ som ett pessoa:) Det passar oss nog bäst i början;) Vi hoppade och lite sånt. Den ponnyn kan hoppa säger jag bara:D Han gör så mjuka språng också. Han är väldigt fin. Och jag var supernöjd med honom.
Idag har jag ridit ut med Mathilda barbacka. Vi hade shorts på oss;) Så vi blev VÄÄÄLLDDIGT skitiga på benen. Man såg var Mathilda hade suttit på Hajen;)
Sen klockan sex skulle jag träna med Go Cart för Tobbe. Gick suveränt:D Han var så himla fin. Älskade Go Cart!
Han är en trevlig prick:D<3
/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0