Tävlat i helgen:)

Go Cart:
LB:
4 fel i grunden, jag var inte riktigt på det så blev Go Cart också seg så det blev ett stopp i grunden på sista hindert:/
LA: I denna klassen var jag mycket mer på det och så, men tyvärr blev det två ner på dom två sista hinderna, men nöjd ändå, inget stopp iallafall:D
DJ Zirco:
LB:
Han var jättefin och jag menar det verkligen, han hoppade som en gud! Men tyvärr började han klydda i en omhoppningssväng:/ Jag vet inte vad han gjorde, han började tagga som fan, och när han gör det då går det fort!! Men tyvärr kom vi precis utanför placering, men han var fin ändå:)
LA: Zirco var även väldigt fin i denna klassen, men blev två pet här också, men han blev för lång på både sexan och sista hindert, men var såklart fin ändå:)
Jag var själv lite avslagen så då känner dom det på sig, men i la:n så var jag mer på det:)
/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0