Varför?

Varför ska det vara så svårt att få ner sina åsikter på datorn? 

När jag är iväg så får man sådan bra idè om det ska jag blogga om, det är en bra sak att skriva om, det är en sak jag vill säga till mina läsare. Men sen när jag väl sitter här och har den tiden att skriva och tänka och tycka precis vad jag vill så har jag så svårt att få ner det! Det blir inget bra av det... det blir kort och blää dåligt, ahh så irriterande det är! För många av mina åsikter är riktigt bra och många saker är det många där ute som måste tänka på! 
Små saker som bara inte får hända, stora saker som händer. Bläärk, får ta och se om jag lyckas få ihop något bra inlägg till senare idag, har ju lite tid nu...
 

Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0