Mountin horse ponny cup:D

Så, nu är allt klart, jag har nu officielt anmält mig till Mountin horse ponny cup och det andra kvaltävlingen går i Båstad, men vi åker dit och tävlar ändå. Jag ska ha med mig Go Cart och Zirco och kanske blir det Mathilda och slight också, bror på om vi får passet som nu dröjt riktigt länge! Lite dumt men jaja. Någon gång ska det väl kommma:) Får ja hoppas på, vill att hon också ska få åka och tävla, hon är ju alltid så snäll och hjälper till med allt och följer med mig på tävlingar och hon munttrar alltid upp mig om det går dåligt. Det hade varit kul för henne om  hon fick följa med och själv tävla på söndag och inte bara titta utan faktiskt vara inne på banan hoppa.
/ Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0