Mörker och regn...

Så tråkigt med det! Idag så red jag ner till Kungsgård med Slight ( vilket tar ca 30min) i regn och mörker. Vi var lagom blöta när vi kom ner. Nere på Kungsgård så blev det ett dressyrpass och träning på programmet. Halterna som jag trodde skulle vara ganska så dåliga var helt okej faktiskt. Och denna gången så gick även galoppfattningarna efter den ökade skritten mycket bättre, han gjorde det när jag ville dock så tappade vi formen och så men sedan så blev han fin efter något galoppsteg. Nu får vi bara hoppas att den ökade skritten blir bra på tävlingen. Ökningarna annars är också helt okej. Så det känns inte helt åt skogen inför tävlingen! (y)

Slight tycker han är smidig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0