Regionalt

Imorgon taggar vi tävling på SkabersjöortensRF, det blir ju två debuter! Den ena är ju att det är regionalt och den andra är ju att vi ska hoppa LB+! Är så sjuuukt taggad, men ändå det lilla nervösa i en hihi. Självklart ska båda rundorna filmas och jag har en fotograf med mig, kanske två till och med. Det är viktigt att allt kommer med när det är debuter! ;) 
 
Skillnad?
 
Debuten 8/9-12
 
 
20/10-12
  
 
Och ni skulle bara ha sett han i helgen!!! ♥.
Ska se om jag kan få tag på dem filmerna, rundorna filmades med en annan telefon ;)
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan! Besök gärna min blogg som handlar om mitt projektarbete. Jag skriver där det mesta om hästhoppning :D

2012-11-18 @ 00:06:24
URL: http://hasthoppning.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0