Slight = världsklass?

Kan bara säga att jag har världens finaste 5 åring! Idag på hoppträningen så gick han super! Vi hoppade ett1,20! Han bara flög över det! Sedan resten av träningen hoppade vi ca 100-110cm, i slutet var det lågt! Han var trött efter alla de större hinderna. Min lilla pojk börjar bli stor! Om ett år är det 6 års championatet som är målet! Vi siktar dit så får vi se vart vi landar! Men jag tror att vi kommer att klara av det och vara redo att fightas! 
 
Älskar min Spotlight! 
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vad roligt:) jag är så glad att de går bra för er! Kör hårt. Ni kommer klara allt:)

Svar: Tack, det ska vi! :D
Mathilda och Emilia Mattsson och Nemrin

2012-11-01 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0