Bra början, sämre slut.

Dagen började ganska bra ida. Skrev ett prov i SPecialidrott (ridsport) som gick ganska bra. 
Sedan så fick vi tillbaka vårt Kemi prov som jag fick B i !! :D
 
Men sen så skulle jag upp till stallet... och där Slight står nu finns det ett fält att rida på.. = inga bommar, inget staket, ingen RIDBANA! men det ska gå ändå, saknar mest att ha bommar... men jaa, det löser sig.
Men när det blåser ganska mycket nere i byn så är det halvt storm där uppe, vilket det var idag. Så det var på med underställ och mååånga tröjor! Inget gick riktigt bra idag... traven gick helt ok ibland, men saknar de gamla vanliga passen där det känns bra! Jag red dåligt och allt blev pannkaka och saken blev inte bättre av att jag inte kunde rida så länge som jag ville. Jag slutade sent idag så hann bara rida i ca 30 min innan det blev mörkt... usch nee... 
Får glömma detta ridpasset. Nya tag imorgon! Då kör vi ett pass till på fältet. Hoppas det inte blåser lika mycket !
 
Imorgon har vi spanka prov som kommer inte gå bra på 5öre... bläää! Hata mörker, blåst, dåliga lärare och tråkiga ämen!
as long as I've got you I'll be allright

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0