taggataggatagga!

Imorgon taggar vi två rundor i Sydslätten! En LD och en LC! 
Allt känns riktigt bra! 
Han gick kalas på träningen, han är fixad och klar inför imorgon, svansen flättad och han har pyjamas på dig! 
Jag vet vad jag ska göra bättre denna gången än förra tävlingen. 
 
hihi är så sjuuuuuuukt taggad!!
 
Imorgon kör vi även den vanliga tävlingsoutfiten:
 
- Vitt schabrack men vinröd kant och guldig passpoal.
- Svart pannband med guldigt mönster på.
- Bruna benskydd så att det blir snyggt med sadlen.
- Brun sadel
- Svart träns och förbygel
 
- Brun tröja
- Vita ridbyxor (ofc) ;)
- Min NYA gpa hjälm! (invigs! har sparat på den!)
Lite synd att det är silvrigt på hjälmen, but who cares!? I don't ! :D
- Mina svarta tretorn med guldiga detaljer.
- Svart väst.
 
Slight kommer vara snyggast imorgon ! 
 
 
F-R-I-E-N-D-S
 
/Mathilda
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0