Fullt upp

Har varit mycket och göra denna veckan, har det inte varit skolan eller hästarna så har det varit läxor. Har även varit duktig och varit ute och cyklat i ca 1h igår och i Tisdags. 
 
Idag så var det först clinik i 3h Maria Gretzer och Bo Jenå var där m.f. Så det var riktigt kul ! 
Sen så hade vi hästlära i 2h till kl 15.00. Därefter så hade min grupp em stallstjänsten och den tog 1h. Alltså slutade jag 16.00 idag och skulle träna 17.00. Så det blev snabbt hem och byta kläder och käka något, sen ut och borta hästen och på med alla grejerna. Vi hann ganska så bra ;) 
Sen var det bara hem efter tränigen byta om igen och käka snabbt igen, sen ner till Kungsgård på en kick off som hade börjat kl 17, men var med det sista. Dem höll på att grilla korv när jag kom, sen så körde vi några lekar, Riktigt kul var det. Och nu så har jag letat upp en massa kläder till imorgon.
För imorgon är det något grej på skolan, så på fm så ska jag spela idrott och då skulle alla lagen vara utklädda. Och mitt lag ska vara skidåkare, fett nice då det är lätt att ha saker till det. Sen på em så har vi vår inspark, och då är det typ klasskampen. Vi ska göra en massa olika lekar och samla poäng. Även här ska vi vara utklädda. Först så hade vi bestämt att vi skulle vara ridtjejer och vissa skulle vara hästar. Och hästarna skulle ha några sådana masker som finns att köpa, men så blev hon sjuk som skulle hålla i det hela och ingen hade pengarna med sig när dem skulle... Så hästarna strök vi och alla skulle vara hästtjejer, men nu så skulle vi inte vara det heller.. Utan nu ska vi ha pjamas på oss. Lite tråkigt så men ja, det får väl la gå. 
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0