Här kör vi på

Idag har jag gjort nåot hela tiden i 99%.
Först skolan, och det var hag utklädd. Först på volleybollen. Det gick ganska bra för mit lag, vi fick spela om 3platsen och där spelade vi mot två st och vann båda så vi kom 3:a i volleybollen tekniskset.
Sen på på em så gick det super för vår klass ! Vi var bara 12 st tjejer så på vissa lekar så fick vi göra det två ggr. Sen så blev det lite orättvist i dragkampen där vi var 10 tjejer mot 10 killar, så vi kan ju säga så här att vi förlorade den...
  Men vi vann 9 av 14 stationer och vi hade 2st + poäng för något, vet ej för vad men men. 
Vi vann dock inte men vi måste lätt ha kommit på top 3 ! 
 
 Vem är bäst!? 
Na1H !!!!
 
Sen så kom jag hem strax innan fyra ås det var bara snabbt att äta något och byta om till stallkläder. Ut till stallet med Emilia. Rida ut en sväng på Hajjen och GoCart. Vilket gick vääldigt braa... GoCart bockade lite och så red vi barbacka, men kvar satt jag ! Hahaha så roligt det måste ha sett ut. Han bara började bocka och jag åkte längre och längre fram och skrek typ GoCart ! och skrattade typ as mycket samtidigt. hahah aaa..
 Efter den lunga och mysiga rundan så blev det mocka och bada alla hästarna ! Rena och fina blev dem ! SLight blev väldigt mycket mörkare och finare. Efter deras skönhetsbad så blev deras svansar flätade. Shiiet vilken tjockis svans Slighten har ! Aa sen blev det lite annat puts på dem.
 
  Efter stallet så var det snabbt hem och tvätta till sig lite och sen så åkte jag med Emilia till McDonalds och käkade. MUUUMS!!! 
  Sen var det hem igen och vara lite med storasyster. Kolla på film och så. Har även kollat och lagt fram lite saker till imorgon. Aa och nu är kl mycket ;)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0