Igår - idag

Igår så red jag ut på Slight med Emilia och GoCart. Vi red skrotrundan. Han tutade på bra, kollade lite på vissa saker, men konsentrerade sig det mesta. Han är så fin min lilla kung !
 
Idag så brukar han vila, men nu är det slut på det ett litet tag. Nu blir det att ut och skritta en runda ist. Det kommer bli blandat med att jag går med honom eller om jag rider. Idag blir det iaf barbacka skrittning. Då om han blir rädd så sticker ha och det vill inte jag. 
 
Btw, igår när jag kom till stallet så låg han ner ute i hagen, så jga gick bort till honom, och han låg kvar. Så jag gick in till honom och kunde sitta där och klappa honom. Dööö myysigt var det! Sen när jag skulle hämta in honom så gnäggade han en liten gnäggning när jag var typ 2m ifrån honom! Innan har han bara gnäggat när han har varit själv, men han slutade med det nu när han fick komisar runt om sig, så sjuukt gullig är han ! 
 

 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0