I´m alive!

Har varit dålig bloggning från min sida den senaste veckan. Lite kort vad som har hänt:
 
Eftersom Emilia var i stockholm fre-sön så passade jag huset och alla djuren. 
 
Fredag: Hajjen(ridhuset) GoCart(ridhuset) Zirco(lös i ridhuset)
Lördag: Hajjen(ute/banan) GoCart(ute/banan) Zäta(banan) Zirco (lös i ridhuset)
Söndag: GoCart(ute) Zäta(ute)
 
Zirco har jag inte ridit eftersom han ska sättas igång helt så lät jag bara honom springa av sig. VIlket han tyckte var väldigt roligt. 
Det är det jag har gjort hela helgen. På söndag kväll så var jag med mina kompisar på elevhemmet och hade det mysigt där, sen var jag med dem hela måndagen också. Vi sov inte super mycket det natten hehe.... På måndagen så kollad evi först film på morgonen och chillade lite, sedan red vi Patch och hoppade honom lite. Patch är Linnéas D-ponny. Första gången jag red honom men det gick bra ändå! Vi är ett grymt team! ;)
 
 
Sedan har Slight promeneras/skrittas i en vecka imorgon. Får reda mer imorgon på om jag får rida som vanligt igen eller som han ska vila mer. Hoppashoppashoppas att han är frisk nu!! För er som inte vet så hade han dåligt med rödablodkroppar som han ahde fått p.g.a ett sår han har. Så nu har han fått återhämta sig och fått lite extra tillskott så att det hjälper honom att få tillbaka sitt immunförsvsar som vanligt igen. 
 
Skolan började även idag... Inget mer direkt att säga där. NP prov börjar snart så jaa, älska livet just nu. OR noot! hehe.. Aja, det är snart över "bara" 76 dagar kvar till lov!
 
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0