Lång dag

Åkte först in till skolan på morgonen och skrev NP. Vi skulle skriva en uppsats så fick vi välja mellan olika ämnen, jag valde nr3, Skönhetsingrepp - rätt eller fel? Trodde först att ja precis skulle få ihop 300 ord (som var det minska man fick skriva) Men det blev hela 590 oed! och max var 600. Så på den delan är jag ganska nöjd, men osäker om jag har skrivit texten rätt, fått med allt och hade tillräckligt med argument. Usch, hatar detta! Vill veta nu!
 Men slutade iaf strax efter 10. Så vi drog in på stan en runda, sen hem, ut i stallet. Slight skulle egentligen ha vilat, men så hade Elin också blivit klar tidigt så vi skrittade en runda tillsammans. Ååh, wow travade till och med några meter med Slight idag! hihi, såå pigg och glad han är! Frustar direkt när vi travat klart och är så nöjd! 
  Efter stallet så åkte vi till fotbollsmatcherna i Skurup. Alla lagen hade typ 2-3 tjejer och max 1 tjej inne på plan, medans vi var nästan tvärtom! Men vi köttade på! Dock räcket det inte så långt... vi förlorade tre matcher och spelade en oavgjord. Men vi spelade lätt bäst och hade schystats spel! Och alla var typ jättar! Men vi var grymma ändå! Vi var såå nära målet många gånger, den landade bara precis utanför ibland! Sådan otur vi hade! Men nästa år ska vi ta igen det och börja träna lite tidiagre än bara dagen innan i typ 40min.. hehe. 
 
Lite sent inlägg, men har precis kommit hem från fotbollen, men jaa..
 
Laget!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0