Mys dag

Äntligen sitter jag ner och vilar lite!

Halv nio cyklade jag till Granelundshallen och var funktionär där tills tre ca. Sen cyklade jag ut till stallet. Mockade alla boxar och fixade. Sen började jag borsta Slight och insåg att han verkligen fått en super lång man, har sagt länge att jag måste klippa den. Men eftersom han inte skulle ha tävlat så har det inte blivit av. Men idag så fick det åka några cm! Klippte även hovskägget, pannluggen och svansen. Riktig snygg blev han! Eller ja nästan... Tycker egentligen inte om nyklippta manar, och ja jag klipper Slights man med sax! Många tycker inte det blir snyggt, men det är sååå snyggt med en rak och jämn man! Dock är Slights man lite tjock så borde rycka den, men vågade inte eftersom jag suuger på det! Men kanske nästa gång. Imorgon gör jag den sista fin putsningen på manen då det alltid kommer fram lite hår här och då sen. Men snyggt blir det!!

Lite skillnad va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0