Natti

Nu säger jag godnatt för dagen! 
Det har varit en lån och dryg dag! Först skolan från 8.00 - 16.00 hemma lite i fem. Göra lite läxor, käka. Sen stallet och mös en mass med Slight. Han vill inte skritta längre, utan få komma igång igen och få galoppera och hoppa! Han är så töntig just nu. Blir ''rädd'' för allt så att han har en anledning för att kunn abralla runt. Söte ponny!
Resten av kvällen blev till att plugga till provet på fredag. Lite imponerad på mig själv faktiskt att jag redan börjat plugga. Brukar annars börja två dagar innan bara, men någon gång måste man väl förbereda sig bättre?
 
Och nu har jag precis sett det nya avsnittet av Games of thrones! Asså OOH MY GAAD man bara måååste älska den serien!! hehe.. Har ni inte sett så SEE den! LOvar ni blir inte besvikna! HÄÄR har ni hela serien, så det är bara till att börja! 
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0