Stress, stress o mera stress!

Dessa dagarna har bara varit skit! 
 
Det har varit mycket i skolan, haft prov, NP på måndag som måste bli klart. Slight måste vila i yttligare 2 veckor!! Jag som verkligen trodde att jag fick börja rida honom igen nu. Men nej så klart inte....! Vi missar utepremiären, vi kommer att ha typ 3 mån på oss att kvala till SM och jag vet inte alls hur han är ute. Eftersom vi började tävla innomhus. Tror han bara kommer tycka det är roligare men ändå! Börja kännas pressar :/
 
Idag var det även en idot som körde bussen! Bussen brukar gå 37, men så var den tidig och vi springer så stänger han precis när vi kommer. Jag knackar på dörren och han bara kör!! Och eftersom jag redan var irriterad på allt så blev jag så extremt sur!
 
Men nu efter en mysig tur med Slight så känns allt mycket bättre. Min lilla ponny är världen bästa!! 
 
 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0