Tränat!

Hej, idag har jag hopptränat med Hajen och Zirco ;)
Hajen var jättefin på framridningen och gick fint i galopp, han var mjuk och fin och jag kände att jag kunde ställa honom ordentligt. Vi red över bommar först, och han blev väldigt stark och han tyckte han kunde ta två i ett språng, haha. Efter ett tag fick vi rätt på  honom. I hoppningen blev han enormt stark, jag orkade knappast hålla honom, men det gick och jag fick kontroll på honom sista banan.
Zirco är äntligen tillbaka!! Han var så fin och han tyckte det var jättekul! Han hoppade som en gud och jag kände bara flyt hela tiden. Vi hoppade inte jättehögt, då han nästan precis satts igång;) Han hoppade mjukt och fint, och hade jämnt tempo hela tiden:D
Fina ponnysar<3
/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0