Träning, träning och mer träning

Träning hela veckan! 
Måndags: Gymmade jag
Tisdag: Så hade jag idrott (kanske inte överdrivet jobbigt, men ändå att vi rörde på oss)
Onsdag: Idag så tränade vi fotboll inför matchen vi har imorgon, det är alla "bonne"skolor + vår linje som ska spela en turnering. Ska bli sjukt kul fast att jag suger på det. Var ju ett tag sedan jag spelade...
Torsdag: Spela en del matcher. Vi ska kötta!!!
Fredag: Då MÅSTE jag vila, bara rida och ta det lugnt.
Lördag: Blir det att ut och springa en runda. 
Söndag: Så har jag APU helg = massa stallarbete... 
 
Jaa, fullt upp hela veckan. Imorgon taggar vi även veckans tredje NP, imorgon blir det skrivuppgift i svenska. Är inte direkt nervös, för man kan ju inte plugga till det och inte planera något innan, så vf stressa upp sig?
 
Har även ridit Slight idag, var lite busig och tog några trav steg också, hehe.. men gud så nöjd han blev sen. Även om han brallar en massa i hagen (vilket då måste betyda att han inte är trött och hängig längre, utan pigg och frisk! ) så tyckte han det var kul. Fortsatte att jobba med lite flyttningar för skänklen, men jobbade mer på en volt idag än på rakt spår. Är ganska förvånad över att han inte är mer stel än vad han är, eftersom han bara har skrittats och inte jobbats de senaste 2-3veckorna. Men snart jävlar i det är vi tillbaka och då får ni passa er ute på tävlingsbanorna! Vi kommer komma tillbaka och vara som en oljadbilxt! (eller vad tror du Alva ;)
 
Nu får jag ta och kolla klart på Game og Thrones avsnittet, så att jag kan komma i säng i hysad tid! 
Natti alla! 
 
My sweet boy!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0