5 saker ni kanske inte visste om mig

* Om jag inte kan somna så räcker det att jag läser två sidor i min bok så blir jag trött eller så kollar jag bara på min mobil på bilder. Väldigt bra sömnmedel om man vill somna tidigt. 
 
* Jag är sjuukt äckelmagad, så om någon hittar ex: ett hårstå i sin mat, så klöks jag extremt mycket... Det är mycket bättre nu än vad det var innan. För man har lärt sig att kontrollera det i vissa situationer. 
 
* Jag är hehe... en tidsoptimist... så mina planer föjer aldrig riktigt min planering. Blir alltid allt mellan 5-20min sen.. Tur som så vet jag om det så planerar alltid med extra tid överallt och då brukar det funka ganska bra. 
 
* I stallet har jag ordning och reda, medan på mitt rum så kan det ligga lite över allt. Vet inte riktigt varför det är så. Men i stallet så fixar jag inte om saker och ting är överallt, kan vara för att man är fler i samma rum och då vill man ha koll på sina grejer och så att det ser snyggt ut och välvårdat ut. Men medan i rummet så gör det inte så mycket eftersom det är mitt rum, ingen annan är där. Och oftast är det bara en del skolpapper och böcker över allt. Men mitt skrivbord är nog värst ibland. Men grejen är den att jag hittar alla mina saker. För når jag väl städar så tar det tid att komma igåh i vilken låda jag la saken i. 
 
* Jag är inte direkt den som är fåfäng och speciellt inte till skolan. Visst har puder och maskara, men inget overkill smink. Och håret blir för det mesta bara borstat och luggen uppsatt. Känns ingen direkt idé att platta mitt hår då det bara lockar sig efter ett tag och blir trassligt. 
 
Jag och Alva på Kemin idag 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0