Min skidåkning

Har inte direkt nämt innan att jag åker skidor/snowboard. Så tänkte att ni kanske ville veta lite mer om det?
 
Jag har då åkt skidor sen jag var 3år. Och enda sen dess så har vi åkt skidor varje år. Så man har hunnit åka på en hel del olika ställen. Jag, min syster och min kusin har inte heller direkt varit försiktiga men tydligen inte tillräckligt galana heller, för ingen av oss har brutit något, bara några enska stukningar, eller så har vi en jäkla tur när vi åker. För vi åker mer i skogen än på backen och det har hänt ganska ofta att vi krokat med varandra eller med ett träd. Men roligt har vi haft det! 
 
Men nu åker jag inte lika mycket skidor utan mer snowboard. Jag började åka snowaord när jag car 12år och åkt lite varje år till en början, men nu de senaste 3åren så har jag bara åkt snowboard, har hänt att jag åkt skidor en halv dag men iinget mer. Men att åka med en snowboar i skogen går minst liak vilt till som med skidor om inte mer, eftersom det inte går att svänga lika lätt. Som idag så bara tog det stopp och så snurrar man två varv i luften xD Men jag lever utan någon skada!
 
 
/Mathilda
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0