Nervös?

Vet inte riktigt vad jag känner inför morgondagen, är lite blandat. Är sjuukt taggad som vanligt, men nervös och pressad på samma gång... För om jag inte nollar i en av klasserna så kan jag inte hoppa SvelandCup nästa helg... och jag vill hoppa Sveland så sjuuuuukt mycket! Vill ut och fighta ! För även om Slight inte har hoppat någon omhoppning så känns det ändå som om att han skulle kunna lyckas! För han känns så jäkla bra just nu, hela hans galopp har blivit så mycket starkare och bättre! Ni skulle bara ha sett han i torsdags, han klippte hinderna som inget och var intre direkt trött i slutet! 
 Så jaa... det känns ändå så jäkla bra inför imorgon! 
 
Blir det någon tumme upp imorgon?
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0