Dax att uppdatera?

Hela veckan har gått i ett kör! 
 
I måndag så blev det bara snabbt hem, fixa stallet och sen åka till malmö och bowla med föreningen! 
Hahahha med mina skills så förlorade jag första omgången men tog igen det under andra omgången och vann! 
 
På tisdagen så körde vi ner Slight till ridhuset och red honom där. Eftersom Emilia tränade samtidigt och hade bommar så utnytjade dem. Sen var det hem och sitta och jobba med stallet (en stor inlämning vi hade idag, man skulle bygga sitt "drömstall" och man skulle ha med en massa mått, risker, lagar osv. 
 
På onsdagen gick all tid till att fixa med stallet eftersom smart som jag är så hade jag sparat på lite mycket saker att göra, så fick jobba på några timmar... 
 
Idag så har jag hopptränat Slight och han gick så himla fint! Idag kändes verkligen att han har blivit starkare och fått så mycket bättre kondis! Han var inte så trött i slutet av paset idag som han blir ibland och idag hade ändå några ganska så maffiga hinder! Love that pownie!! 
Tur som jag har så hann jag inte redovisa idag, så har en vecka på mig nu att förbättre allt! 
 Nu blir det att plugga engelskaglosor, spanska och duscha och för första gången denna veckan så ska jag kolla lite på TV och bara chilla! 
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0