Fredaaag!!

Äntligen helg!!
 Jobbat en vecka nu och bara en kvar!! Så sköööönt, blir helt trött på kvällarna. Somnar i soffan vid nio tiden och jag brukar kunna sitta uppe till typ 2 på natten och då tvinga mig sova. Fast bra att man inte vänder på dygnet helt och hållet. 
 
Idag red jag först Hajjen, han fick komma ut en mysig runda, dock spänd som jag vet inte vad och tittade på ALLT! Lite pigg bara, det blir säkert bättre imorgon. 
Även Bellan fick komma ut en tur efter ettt dressyrpass igår, så hon var väldigt loss i kroppen, mjuk och fin idag. Börjar bli allt mer kompis med henne ;)
Till slut så red jag min lilla djävul, lilla Slightis. Han fick gå ett pass i ridhuset. Tänkte först rida utomhus i paddocken, men kände att jag verkligen behövde ha honom lugn och inte bli spänd så fort det blåser till. + han vilade igår och han blir lite av ett monster dagen efter. Men det gick ändå ganska bra, dock så kändes det i slutet som att det bara gick sämre och sämre. Så avlutade och red honom en längre stund i lång form och böjde igenom honom lite. Så hoppas på att det blir bättre imorgon. Men märker tydligt att galoppen förändrats sen vi började träna dressyr så här mycket som det blivit den sensaste tiden. Det har blivit sådan härlig känsla!! hii, går inte riktigt att beskriva men goach så fiiin han blivit! Love my pownie!♥
 
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0