Jag lever ;)

Wooups... Inte blivit någon bloggning på lääänge nu.
Men nu är det sommarlov och det börjar bli allt mer chill nu.
I slutet av skolan har det varit en mass att göra, de sista inlämningarna, avslutning och säga adjö till alla kompisar som åker hem runt om i hela Svergie. När lovet började var det direkt jobba, det har varit slktmiddag, kalas, rida och massa annat, inte haft en lugn stund förse idag!
 
Hopptränade Slight igår och det gick SUPER! Han har verkligen fått mycket mer självförtroende och det märks tydligt på honom att han tycker det är kul! 
 Vi har även tränat lite extra på dressyrsidan eftersom vi ska vara med i Kombitvlingen. Det blir dubbeldebut där! Både i dressyr och hoppa avd A! Slight har endast gått en pay&ride och en klubbtävling i dressyr. Men det var ett bra tag sedan... Bara jag håller mig lugn och inte spänner mig inne på¨banan så kommer det nog gå ganska bra!      I hoppningen ska vi bara tuta och köra! Han kan svänga och jävlar i det springa! Så vi kan bli farliga! 
 
Ska även bli duktig och ta med kameran till stallet och börja fota nu när man har lite mer tid.
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0