6månader går fort

Igår var det exakt 6mån sedan jag och Slight gjorde vår debut tillsammans. Exakt 6månader sedan vi var i ÅstorpsortensRf och debuterade... Vi hoppade en LD+ och nollade. Kommer ihåg att vi var försenade så jag hann inte gå banan, fick kolla på någon ryttare medan de andra gjorde iordning Slight. Sen var det bara upp och rida fram så mycket som jag hann, in på banan och hoppa. Hann inte bli nervös eller tänka. Och smack så gick det super! Nolla och var huuur glad som helst! Bara smilade hela tiden! 
 Efter en debut så kom flera! Samma dag så debuterade vi LC. Sen har det bara flytit på och nu 6måndader senare är vi ute och hoppar regional LB och LA.Vi har U-SM sattsning. Allt har blivit så mycket större. Så mycket som kan hända på några måndader. Bara Slight har växt så otroligt mycket, inte bara på höjden utan överallt, både fysiskt och psykiskt. Hela han har förändras och blivit så mycket grymmare(även om han är lite klumpig ibland som igår...Men älskar honom ändå, min lilla Kung!
 
Här ser ni en osäker, vinglig men helt underbar ponny!
 
Medans här kan ni se en självsäker ponny! Som bara leker runt!
 
Nu känns han bättre än någonsin, självklart finna det alltid något att träna på men vi blir bra bättre och starkare för varje dag! Vi har mål och ska kämpa hela vägen! Precis som vi har kämpat oss till där vi är idag ska vi fortsätta kämpa! Because we can!
 

/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0