Fredag hela dagen idag!

Dagarna gå i ett nu och Slight är 100% igång och skolan kör på. På Slights schema står det träning, träning, träning! Nästa helg åker vi till dagstorp och hoppar en LB. Och sen kommer det att rulla på med tävling som vanligt med LB och LA klasser. Lappen till Up-SM är beställd och kommer nog nästa vecka. Wiie tagga!! 
 
Imorgon får Slight en vilo dag, han har inte vilat sen i söndags endast fått en skritt dag, dock så gick han ju lite lugnt de två första dagarna efter vilan men har jag kört på. Sen på söndag blir det någon form av kondis pass. Antingen blir det intervall träning ute på fältet eller så blir det ridhuset och då blir det markarbete. Det beror på när vi kommer hem från tävlingen.
Träningen:
Imorgon så cyklar jag ner till Kungsgård för att se på hingsthoppningen 10.30. Ska även försöka hinna med lite läxa, städa bland mina gamla häst grejer som ska bort och sen blir det såklart att åka upp till Slight och fixa där. 
På kvällen är jag hemma hos Emilia, sover över där och sen blir det att följa med henne på tävlingen med Hajjen. 
 
Ikväll blir det att sitta framför dumbuken och kolla på någon bra film! Aldrig fel att chilla lite och käka massa gott! 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0