Ledig måndag!

I natt hade jag sovit hos Alva ner epå elevhemmet. Hela kvällen så kollade vi på film och käkade god marängtårta. Idag så började jag och Alva dagen med att kolla på yttligare en film till. Sen åkte jag till Slight och promenerade med honom. Sen åkte jag vidare till Holmby och red GoCart. Han var pigg och glad! Fick verkligen rida och jobba för han var lite okoncentrerad men sen jädrar i det så gick han super! Pepparpeppar! Red sen Hajjen med Emilia och Z. Hajjen var inte på jobbhurmör han ville springa och smita undan allt jobb. Så passet var inte helt okej, men arbete blev det ändå. Kunde inte ge mig, så det dröjde ett tag innan vi var enade och kunde avsluta. 
 
Har även varit på djurgården och inhandlat lite grejer till sjuklådan som behövdes fyllas på. Sen har det inte hänt mycket mer idag. Blir att plugga lite engelska och sen chilla.
 
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0